Аплот. Салон вікон та дверей

Задача: Створити та зафіксувати позицію компанії в місцевому осередку соціальної мережі facebook

Що було зроблено: Створено бізнес-сторінку, наповнено, налаштовано для роботи. Додано перший контент. На протязі 4 місяців створювалися різного роду акції, цікаві заходи для збору кількості фанів на стронці.

Результат – 1000 підписників, серед яких 70% потенційні клієнти з Ужгорода, люди, віком від 28 до 50 років, підприємці, держслужбовці, тощо. Пост в середньому набирає 600 переглядів завдяки якісній органіці. Десяток вподобаннь да декілька коментарів. Створено чат-бот для оперативного опрацювання стандартних питань поза робочі години. Створено сервіс замовлення москітних сіток без участі менеджера. Зацікавлений клієнт отримує відео та фото інструкцію по заміру, надсилає розміри в чат, розміру йдуть в роботу та ввечері москітну сітку привозять клієнту. Час операції скоротився з 3-5 днів до 1-2 (https://www.facebook.com/aplotdveri/posts/2037788069811683)