Варош квест. Квест кімната

Задача від клієнта: Створити вірусний контент, оживити квест-кімнату в низький сезон (літо).

Що було зроблено: Створено квест ігру в на сторінці замовника, залучено більше 200 учасників, отримано вірусний ефект посту 18 000 переглядів в Ужгороді. Пост тримався тиждень в топ новин в стрічці facebook. Під час гри було розіграно сотню сертифікатів на знижку, що в результаті збільшило відвідування кімнати в низький сезон. Даний кейс є унікальний для України.

https://www.facebook.com/varoshquest/posts/1733030460122660

 

 

Через 4 місяці замовник передав досвід німецьким партнерам з подібним бізнесом.

Команда Клевер успішно переклала гру на німецьку мову та запустили її для партнерів замовника

https://www.facebook.com/outbreak.volkmarsen/posts/2200979716810564